Leveransvillkor

Transporter
Transportbolaget aviserar dagen före leverans när det gäller pall, och vanligtvis via sms när det gäller paket. .

Transportskada
Om varan kommer bort eller att du vid mottagandet upptäcker att försändelsen är transportskadad, ska du omedelbart anmäla detta till oss. Vi skickar för närvarande endast produkter inom Sverige.

Reklamation
För reklamation av en vara så börjar du alltid med att kontakta oss via e-post eller telefon. Förpackningen skall vara obruten och varorna skall vara oskadade och ligga i originalemballage. Anmärkningar ej gjorda inom 7 dagar efter mottagande godkännes ej. En trasig eller felexpedierad vara ska returneras inom 10 dagar. Vi skickar kostnadsfritt ny vara till dig. Önskas pengar åter för varan räknas detta som ångerköp - se info under rubrik ”Ångerrätt”.

Ångerrätt + 100% Nöjd kundgaranti!
Enligt distansavtalslagen har man som konsument rätt att ångra sitt köp utan att behöva ange orsak, under förutsättning att varan sänds tillbaka till oss i oförändrat och oskadat skick inom 10 dagar från det att man tagit emot varorna.Fraktkostnaden står köparen för.
Om du ångrar ditt köp och skickar tillbaka hela och ouppackade varor betalar vi tillbaka det belopp som du har betalat. Kontakta oss på info@anordic.se för vidare instruktioner
.
.